هویج خوب برای بیماران مبتلا به مرحله 3 کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هویج خوب برای بیماران مبتلا به مرحله 3 کلیه

آیا هویج یا هویج آب یک انتخاب خوب در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه رژیم غذایی؟ در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، کلیه ها هنوز برای خود کار می کنند، اما می تواند برخی از اثرات secundarios.Zanahoria شامل تغذیه غنی، فیبر در رژیم غذایی، ویتامین ها و مواد معدنی می شود ، بنابراین شما می تواند منافع بسیاری را برای بیماران به ارمغان بیاورد renales.Significa این که تمام بیماران مبتلا به مرحله 3 کلیه آزادانه خوردن هویج؟

به طور کلی، بیشتر از تغذیه در هویج خوبی برای بیماران کلیوی هستند، اما بیماران دو مواد معدنی کلیه باید آنها را atención.Uno پتاسیم است، و از سوی دیگر fósforo.En اغلب موارد، کلیه ها است را در مرحله 3 هنوز هم می تواند فسفر و پتاسیم اضافی را حذف به طور معمول، به طوری که بیماران نیازی به محدود کردن مصرف پتاسیم و fósforo.Sin اما یک بار بیماران پتاسیم بالا و یا سطح فسفر بالا مورد بررسی قرار، باید محدود مصرف هویج و آب هویج.

اگر مرحله 3 بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه مشکلات فوق می باشد، مقدار صحیح از هویج ممکن است مزایای زیر را.

1 بهبود گردش خون: هویج حاوی برخی مواد است که می تواند به کاهش چربی خون کمک می کند، هویج سوکسینات پتاسیم برای کاهش کلسترول بالا مفید است و جلوگیری از اسکلروز vascular.Por بنابراین هویج خوب است برای حفظ گردش خون طبیعی است.

2 حفاظت از باقی مانده بافت کلیه که کار: هویج کاروتن در که می تواند رادیکال های آزاد را از بدن حذف، برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها و محافظت از بافت کلیه عملکرد باقی مانده کاملا فراوان است.

3 کاهش فشار خون بالا: فشار خون بالا یکی از علل عمده بیماری مزمن کلیه است، در عین حال است، همچنین یکی از علائم شایع بیماری فشار خون بالا renal.Controlar می تواند پیشرفت بیماری کلیه کند .

علاوه بر این، هویج همچنین می تواند بسیاری از مزایای دیگر برای بیماران کلیوی را، اما بیماران باید مقدار درست غذا خوردن. برای پیدا کردن میزان هویج شما می توانید تمام زمان غذا خوردن، شما می توانید دکتر را آنلاین به طور مستقیم مشورت کنید.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/299.html





:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: